Team JOEL

Vi är nu fyra djärva nordbor som ska lämna Svea rike i december. Känns grymt skönt att vi tillslut blev några. The more, the merrier heter det ju, och jag kan inte annat än hålla med. Med biljetter bokade (ej exakt datum än) så är det nästan bara  väntan kvar. Och en hel del att läsa om. Har inte tittat så mycket i tidningen jag beställde, men ska fördjupa mig i den så småningom. Samt all annan fakta som man bör veta. Sen är det en hel del funderingar kvar kring visum, själva resan och allt man behöver göra innan man far, samt allt som ska med. Blir svettig bara jag tänker på det. Men det löser sig!

Nu är det bara att börja tagga!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0