Lite bilder

 

Tar tusen år att ladda upp bilder så ni får nöja er med dessa för i ikväll! Idag har vi varit på den omtalade Bondi beach, fick äntligen bada och ligga i den härliga vita stranden. Var tyvärr väldigt mulet så någon vidare bränna fick man inte ;) Men det har har vi tid på att bygga! Var riktigt härliga vågor där, och några mystiska fiskar slapp vi se. Imorrn blir det att packa och dona inför surf lägret, jag längtar! (Jonas är i extas förstås) Ska bli kul att se om man tar sig upp på brädan!

Hörs senare!

 

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Ni ser ut att ha det toppen där nere, hoppas vädret blir bättre så att ni kan pressa ännu mer, sola lite åt mig med! Här är det kallt och sjukt halkigt, går knappt att ta sig någonstans men snön kommer nog snart. Emelie, vilket mail använder du? Kramar Josefina, hälsa dom andra med! :)

2009-12-05 @ 23:04:37
Postat av: Lena

Hej! Jag antar att ni åker buss för fullt nu, hoppas ni snart är framme. Ann ringde igår kväll o berättade att ni skypat så vi skall försöka vara hos Anna o Ulf o göra samma sak! Här regnar det för fullt, njut av er värme! Pappa har satt upp ljusgardiner i glashuset, ser ut som en gigantisk diamant! Vackert!

Hälsa Linn o Otiltia- jag läser deras bloggar också med glädje!

Kram på er raringar! Lena

2009-12-08 @ 07:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0