Snabb updatering

Hej pa er! Ni far ursakta sa mycket for den daliga updateringen, men utan internet och tackning pa telefonerna ar det inte sa latt! Vi ar inne i Bundaberg over dagen idag, sa passade pa att ga in pa ett internetcafe en stund. Hann aven traffa Linn och Ottilia en snabbis innan de skulle med bussen till 1770.

Vi har nu bara 3 dagar kvar pa aggfarmen (!), sa pa mandag den 15:e = min fodelsedag, aker vi med bussen till town of 1770 vi med. Dar efter blir det Crombit cattle station och sedan upp mot Airlie beach.

Jag kommer sjalvklart att lagga ut ett ingaende inlagg om var vistelse pa aggfarmen med bilder, men det for droja ytterligare ett tag tills vi far tillgang till internet nasta gang!

Snabb uppdatering helt enkelt, men nu vet ni laget!

Vi hors snart, kramar Emelie och Jonas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att få höra lite från er, jobbigt att inte ha något internet. Hoppas ni haft det roligt där iallafall. Jag läste faktiskt serien just innan jul, den var ju skit bra! Väntar bara på sista boken nu ;) Inga fler bra böcker du kan tipsa om? :P

Vad bra att du tycker det, det är bara så synd att det inte funkade hade ju gärna vart där till sommaren annars. Det tycker jag helt klart att vi gör! :D Skulle va skit kul!

2010-02-11 @ 13:18:42
URL: http://eriikssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0