Beskedet

Hej

Jag antar att ryktet har hunnit fore oss, sa det jag ska beratta ar nog ingen nyhet for de flesta. Men ni som mot formodan missat detta, satt inte morgonkaffet i strupen!

Tisdag den 23:e mars flyger jag och Jonas till Sydney, for att senare samma dag flyga till Hongkong och hemat.
For 3 dagar sedan hade vi ingen aning att det skulle bli sa har, men saker och ting forandras verkligen snabbt!
Anledningen till detta ar att jag fatt ett jobberbjudande som jag inte vill tacka nej till, samt en chans till en storre lagenhet. Detta ar inte foren i mitten av april, men alla flyg ar fullbokade till i slutet av april, forrutom det pa tisdag. Sa det blev lite som nu eller aldrig! Sa om 2 dagar lamnar vi landet down under. Har inte riktigt hunnit smalta detta an, ar sa svart att inse att vi faktiskt ska hem.

Vi har ju varit har i fyra underbara manader, och gjort sa otroligt mycket att vi faktiskt kanner oss nojda. Sjalvklart sa hade vi stannat har langre om detta erbjudande inte kommit, men jag maste ta den har chansen nar jag far den.

Aven om det kanns otroligt tungt och trakigt att lamna detta land som blivit en sa stor del av oss sa ska det verkligen bli jattekul och skont att komma hem igen ocksa! Har saknat er alla sa mycket, sa ska bli kul att fa traffa er inom kort.

Innan vi kommer hem sa stannar vi forst nagra dagar i london dock. Flygen fran london till sverige ar namligen fullbokade i flera dagar nar vi kommer dit, sa vi blir sa illa tvungna. Men det ska bli kul att fa spendera nagra dagar dar anda! Men inom 7-10 dagar sa star vi pa svensk mark. Galet!!

Idag blir det att packa. Imorgon blir det sedan white water rafting - alltsa forsranning. Ottilia och Olle hoppade forresten bungy jump igar, samt Linn, Jonas och jag gjorde en bungygunga. Sjukt kul!

Ses inom kort!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad synd att ni måste lämna Aussie tidigare än planerat.. men grattis till jobbet, vad roligt! :) Ska bli kul att se dig igen!

2010-03-21 @ 13:00:25
URL: http://eriikssonsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer att sakna er blogg. Jag brukar läsa alla när jag ändå är inne. Man får lite mer kött på benen så att säga. Lycka till med jobbet Emelie och VÄLKOMMEN HEM!

2010-03-21 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0