Sondag den 7:e

Hej hopp! Har inte sa mycket nytt att uppdatera fran de senaste dagarna, dagarna har flyter pa som alla andra - vakna, bada i lagunen, ga till peter pan for att kolla internet samt jobb, ga tillbaka till lagunen, ta en powernap pa rummet for att sedan planera kvallen.

Idag har vi dock varit pa en fruktmarknad som de har har varje helg. Vi kopte kilovis medfrukt, bl a mango, vindruvor, melon, och sadana dar lurviga bollar jag inte kan komma ihag namnet pa. Gott var det verkligen!
Har ar det som vanligt stekande hett, nastan sa att man far soka mod for att ge sig ut i solen. Killen som jobbar pa receptionen pa varat vandrarhem berattade att luftfuktigheten ligger pa 95%. Inse hur fuktigt och kvavt det ar da!!

Forkylningarna ar pa battringsvagen, men jag kanner mig fortfarande ratt hangig. Blir extra jobbigt nar det ar sa varmt overallt. Ikvall funderar vi pa att ga pa bio och se Alice i underlandet. Jag och Jonas sag Avatar i Townsville, och jag maste saga att det ar en av mina nya favoritfilmer! Sa bra!

Jag har nog inte sa mycket mer att beratta sen... Nu blir det att kopa en 50 cents glass pa McDonalds, sedan blir det att sla lager pa varat rum dar vi tack gode gud har AC.

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0